duminică, 8 mai 2011

Pregătiri pentru Etapa a 2-a Clujul Pedalează

Au mai ramas 7 zile pana la Etapa a 2-a Clujul Pedaleaza.
Pregatirile... hmm... merg binisor...

Cu antrenamentul stau ceva mai bine. Luna asta am facut mai multe ture cu bicicleta. De la traseu pe asfalt, la traseu pe drum forestier. Am facut atat ture scurte de 20 km cat si ture lungi de 85 km.

Bicicleta este intr-o stare de functionare foarte buna. Tocmai mi-am cumparat husa pentru scaun pentru a creste confortul pe bicicleta. Am mici probleme la sistemele de franare... nu prind perfect, dar vorba unui prieten "ce frane vrei ? E concurs... trebuie sa bagi viteza, nu trebe sa franezi". Trebuie sa imi mai schimb doar tija pentru scaun cu una mai lunga.

Ce mai trebuie sa fac... este sa curat bicicleta de noroi.

Si acum, o problema care ma framanta de mult timp:

La prima etapa din concurs, am fost inscris la categoria AVANSATI, unde am acumulat un numar de puncte pentru clasamentul final. Acum, eu, ma tot gandesc... la ce categorie sa ma inscriu in urmatoarea etapa ?!

As putea sa ma inscriu la categoria INCEPATORI, unde concurentii sunt incepatori, ( deci sanse mai mari de castig ) dar cu conditia ca punctele acumulate pana acum pentru clasamentul final se vor anula.

SAU

Pot sa raman tot la categoria AVANSATI, sa mi se pastreze punctele acumulate, iar concurentii sa fie mai buni ( deci sanse mai mici pentru castig ).



As vrea sa imi spuneti parerea voastra !
Care optiune sa o aleg? Unde sa ma inscriu !?

AVANSATI sau INCEPATORI ?!

3 comentarii:

  1. Eu iti sugerez sa citesti regulamentul si in functie de regulament sa te inscrii la categorie. Daca ai fost la avansati sa te inscrii tot acolo iti raman si punctele, mai mult de atat te vei simti si tu mai bine ruland alaturi de bikeri mai avansati. Noi te asteptam cu drag vom face tot posibilul sa va simiti bine. Inca ceva sa nu uiti dupa concurs sa te dai o tura pe traseul de Experti.
    Levi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramai la avansati, nu conteaza locul atat de mult.. si daca te gandesti avansati sunt si la incepatori ;)..

    RăspundețiȘtergere
  3. amatori amatori amatori

    RăspundețiȘtergere