sâmbătă, 18 februarie 2012

1 an de cand am blogul !

Azi s-a implinit un an de cand am  blogul : SCORPYON's Bike !

Multumesc tuturor celor care mi-au citit posturile !

Cu aceasta ocazie, as vrea sa va prezint, statisticile blogului din acest an. Statisticile, sunt prezentate de "Google Analytics".

In total, in acest an, am avut un total de 2.908 vizite, cu 1282 vizitatori unici si cu 6.341 vizualizari de pagina. Graficul si statisticile le puteti vizualiza in imaginea de mai jos:


Graficul din imagine reprezinta numarul de vizualizari in fiecare zi, pe o scala de la 0-100 vizite.
Astfel, cea mai importanta vizita a fost in data de: 14 iunie 2011 - 97 vizite cu postarea  " Maraton Medieval Mediaş - Lupta pentru Supravieţuire..."

Ca si browsere folosite, cel mai important este: 
Firefox -  1597 vizite.

Apoi:
Chrome - 729 vizite
Internet Explorer - 364 vizite
Opera - 180 vizite

Tarile din care s-a accesat blogul, sunt in numar de 19, cea mai importanta tara fiind, bineinteles Romania cu 2767 vizite.
Pe locul 2 si 3 urmand Brazilia cu 30 vizualizari si Italia cu 23 vizualizari.
Mai jos, sunt prezentate restul tarilor iar, in dreptul lor numarul de vizite:


Ca si provider (retea) de internet, cei mai multi vizitatori au folosit: romtelecom data network ( ClickNet ) - cu 1395 vizite. In urmatoarea imagine, sunt prezentate primele 20 providere de internet dintr-un total de 233 retele:


Ca si surse de trafic, cea mai importanta fiind sursa directa: http://scorpyon-bike.blogspot.com cu un total de 1313 vizite, urmata de search-ul pe google: 631 vizite si de facebook 398 vizite. Restul de vizite sunt de pe diferite site-uri si blog-uri.

Pagina cea mai accesata de pe blog este bineinteles, Pagina principala cu 2828 afisari, urmata de pagina Maraton Medieval Mediaş - Lupta pentru Supravieţuire... cu 270 afisari si Bike'u cu 225 vizualizari.
Urmatoarele afisari de pagina sunt prezentate in imaginea de mai jos:








Si.... nu in ultimul rand, cea mai frumoasa sectiune: "Keywords" adica, cuvintele pe care le scrii pe google si care ofera ca si rezultate ale cautarii link-uri spre blog.
Ma amuza sectiunea, deoarece, unele cautari pe google, sunt chiar amuzante... si culmea, prin cautarile efectuate pe google, a ajuns si pe blog-ul meu.

Cea mai importanta cautare pe google, este <  scorpyon's bike  > - 80 vizite, urmata de <  scorpyon's  > - 54 vizite si de <  scorpyon  > -  44 vizite.
Urmatoarele cautari efectuate pe google, si care au dat ca si rezultat blogul meu, sunt prezentate in imaginea de mai jos:





Cele mai "faine" si mai amuzante cautari pe google sunt prezentate in imaginea de pe jos:
Sincer, imi pare rau pentru cei care au facut aceste cautari pe google, si 'din pacate' nu au gasit un raspuns pe blogul meu... :))

Le tin pumnii in continuare ! Sper ca pana la urma, o sa gaseasca un raspuns la intrebarile/probleme lor !











Pentru final... eu sunt multumit ! Chiar daca tin acest blog doar pentru un 'jurnal personal' eu sper ca  intamplarile si peripetiile povestite de mine v-au placut.

In continuare, sper sa mai urmeze postari, interesante, sper sa pot iesi cu bicicleta in continuare, si, sper sa ne vedem cu bine la anu' !

Mult noroc, multa sanatate, si mult succes tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu