joi, 3 februarie 2011

Oficial blog-ul este gata...

Astazi ora 8:00 PM am terminat Blog-ul SCORPYON's Bike.

Ce gasiti la celelalte sectiuni:
In sectiunea "Biografie" gasiti date despre hobby-ul meu precum si istoricul acestuia.
In seciunea "Bike'u" gasiti configuratia bicicletei mele precum si echipamentul actual al meu.
In sectiunea "Harti" gasiti cateva harti cu date despre diferite trasee.
In sectiunea "Video" gasiti filmulete de la concursurile la care am participat eu.
In sectiunea "Poze" gasiti poze cu bicicleta din diferite locatii.
In sectiunea "Concursuri" se gasesc date si impresii despre concursurile la care am participat.
Iar in ultima sectiune gasesti blogul meu personal (momentan este in lucru)

Desigur, mai am de lucrat la Blog, probabil o sa schimb design-ul, o sa adaug noi gadget-uri, dar astea o sa le fac in timp.

Incepand de maine, incep postarile pe Blog. Postarile nu o sa fie periodice, pentru ca... nu tot timpul ies  cu bicicleta. Dar, incerc sa postez toate impresiile si parerile care o sa le am de acum incolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu