miercuri, 23 februarie 2011

Pregătiri pentru concurs...

Au ramas mai putin de 10 zile pana la urmatorul concurs si pregatirile nu merg tocmai bine.

In primul rand, antrenament nu am facut deloc luna asta... vremea nu a tinut deloc cu mine. De 2-3 saptamani incoace, ploua, ninge, e lapovita, e frig, e noroi, e vant. Vreme urata din toate punctele de vedere... ce mai ?!
Am un chef foarte mare de iesit la o tura ( oricat de mica ), dar, vremea nu ma lasa. Dupa cum vorbesc cei de la meteo, se pare ca, nici in urmatoarea saptamana nu o sa fie zile frumoase. Dar, sper in continuare ca o sa fie vreme foarte buna la concurs.

In al 2-lea rand... bicicleta nu este in stare foarte buna de functionare.
Pentru ca am iesit iarna cu bicicleta, pe drumuri unde a fost aruncata sare... sabotii de la frane s-au "topit" in adevaratul sens al cuvantului si s-au transformat intr-o pasta neagra pe janta. Acum, franele imi prind in proportie de 5-10%, adica nu prind aproape deloc... Am observat, ca nu imi merge nici schimbatorul de pe fata...
Deci, trebuie cat de repede sa le repar, sau, sa imi pun  altele noi.
Pe langa asta, mai este si murdara... plina de noroi.... nu am curatat-o de... mult timp, mai exact de 2 luni.

Iar, in al 3-lea rand, de cateva zile, am aflat ca, in data de 5 martie ( in seara de dinaintea concursului ), o colega isi tine majoratul, la care,  trebuie sa particip.
Asta-i buna !... ma duc la majorat... stau pana seara tarziu, chefuiesc, ma distrez... si, dimineata devreme, trebuie sa ma trezesc pentru concurs. Groaznic !

Sper ca o sa reusesc sa ma ocup weekend-ul acesta sau saptamana ce urmeaza, de bicicleta, si sa o pregatesc pentru concurs.

Ne vedem la concurs !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu